Mittwoch, 25. April 2012

Cargus - partener DHL. Absolut MINUNAT!

Zilele trecute am plasat o comandă de consumabile la DHL. Plicuri, pungi și bandă adezivă pentru colete. Din subiectul ăsta aș putea scoate un material de pomină, dar sunt prea obosită și am prea multe altele de făcut în aceste săptămâni.
Așa cum se întâmplă 98% din cazuri în România, furnizorii români refuză cu o încăpățânare absolut feroce să discute cu clientul, să dea feed-back, să-l salute, să-i spună frumos: ”Stimate TU (că românii, dacă nu tutuie din prima și fără să ceară permisiunea, s-ar simți rău și s-ar umple spitalele! Dupa 16 ani de România eu nu am reușit să dezleg misterul cu tutuiala ....), am primit comanda (vai, nu-mi mulțumi, că se face curent!), livrarea are loc în data de ....” sau ”.... nu are loc, pentru că ....” sau orice. Comunicare, comunicare, comunicare! Respect, respect, respect. Am acest război de un an de zile cu cei de livrează Borsec și cu alții de la CafeMagia. Am discutat, am solicitat, am explicat de la început care e chestia cu feed-back-ul. Am vorbit direct cu managerii de vânzări. Băi frate, nu și nu, nu vor și nu vor, ei își bagă picioarele în client și doleanțele ăluia. 
Toți, fără nici o excepție, se conduc după motto-ul ”Io mi-s frate tare, ia la nenea, FURNIZORUL NOSTRU, STĂPÂNUL NOSTRU!!!” Ce client, ce-i aia? Ducă-se, că mai am zece milioane la ușă care vor să cumpere. Livrări întârziate, incomplete, livrări incorecte, dacă i-am rugat o dată: ”Eu dau comanda azi, dar vă rog nu livrați mâine, pentru că nu am unde să pun baxurile, livrați poimâine.” - io am zis, ei aveau ceapă peste ochi și nu au auzit. Discuții cu cei care cară și livrează, îți lasă marfa în mijlocul biroului, firme de livrare care nu au în dotare cărucioare de transferat marfa de la mașină la client .... HORROR, un film urât, m-am săturat!! Ăștia te fac de cele mai multe ori să spui că trăiești într-o țară de un cretinism supradimensionat.
Deci, revenind la dragul de partener al lui DHL Romania, furnizorul CARGUS, cu care eu nu am nici o legătură de altfel. Eu am trimis comanda la DHL.
Azi dau comanda. 
Nici un feed-back.
Mâine nu se livrează. 
Dar să trec peste detalii, că mă enervez.
Se livrează peste câteva zile. 
În cutie, rolele de bandă adezivă și pungile de plastic.
Bine nene, și plicurile din carton unde sunt?!?!
Scriu din nou: ”Am primit o parte din comandă, vă rog să ne comunicați ce se întâmplă cu livrarea restului de produse comandate.”
Vine răspunsul care reprezintă o parte din esența acestui popor uluitor:
Buna ziua,
Plicuri de carton nu sunt pe stoc.











 


Ion 
EXACT AȘA, am dat cu copy și paste. 
Inclusiv imensul spațiu liber lăsat între unica propoziție a mesajului și semnătura individului. Din adresa lui de e-mail reieșea că este de la Cargus.

Și zic io în sinea mea, hai să încerc să iau liftul către subsol:

”Bună ziua, Ion. Și pe când sunt plicurile în stoc?”

Da tu crezi că-i prost să mai răspundă o dată?! 

Au trecut 3 zile.

Recomand și această lectură (click here).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen