Sonntag, 25. Dezember 2011

De ce mi-ar fi dor,

dacă aș pleca din România, fără măcar să mai privesc vreodată înapoi? 
Am cumpărat anul acesta o carte despre ”10 motive pentru care m-am întors în România”. Nu am citit-o. Nu am curaj să o citesc. Plec de la premiza că nu aș înțelege o iotă. Că nu aș putea accepta nici măcar o afirmație simplă din această carte. O voi lua cu mine când voi pleca și o voi citi după 3 ani din noua mea viață.
Mi-a trecut prin minte, în seara aceasta de Crăciun, să încep să fac o listă a lucrurilor de care mi-ar fi dor cu adevărat, atunci când mi-aș aminti de ele, eu trăind, desigur, într-un loc din lumea asta pe care l-aș simți ca fiind ”acasă” al meu.
Păi să purcedem, să vedem ce iese:
1. Tudor Gheorghe
2. Dan Puric
3. ? rude? nu am
4. ? prieteni? Nu am avut aici niciodată tipul de prietenie profundă, așa cum am experimentat-o în patru ani de Germania. Deci clar nu este un motiv pentru care să nu plec de aici. Din păcate.
5. ? proprietăți ? Glumești! Suntem doar chiriași, tot ce avem și folosim e de împrumut în viața asta. Nu avem nevoie de tot ceea ce acumulăm, material vorbind. Lăcomia ne distruge. Sunt o ipocrită, nu? Dar pot renunța oricând la cele 30 de perechi de încălțăminte și 20 genți și 10 rucsaci diferiți.
Deci să revenim
6. ??

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen