Mittwoch, 2. Februar 2011

Apple, Mac, iPod prin NOUMAX SRL

Va spune ceva denumirea de Noumax? Dar Noumax SRL? Unora da, altora nu, cu siguranta. Dar Apple va spune ceva? iPod si time capsule si Mac cu siguranta!

Ei bine, echipa de la Noumax SRL este o revelatie.

Am intrat prima oara in contact cu ei in octombrie 2008, cand am achizitionat un laptop. Si de atunci nu au incetat sa ma uimeasca. Pe domnul Tudor Ciortea l-am cunoscut personal in decembrie 2009, cand am avut o problema de soft mai mult decat neplacuta. Pe langa afinitatea fata de limba germana, datorita careia probabil canalul de comunicare a fost mai facil si mai cordial, restul relatiei ofertant/prestator – client s-a derulat in stilul specific pe care il remarcasem la toti oamenii din sediul de pe strada Costache Sibiceanu nur. 15 (zona Domenii): calm, binevoitor, logic, venit in preintampinare (adica oamenii chiar gandesc si nu asteapta sa gasesti tu intrebarile potrivite, eventual mai vin si dupa tine sa iti mai completeze raspunsul). Impresionant. Si la peluria de atitudine pe care o intampin in Romania, astfel de echipe sunt ca o insula in desertul desertaciunilor, ca un pom de Craciun, ca un diamant, ca o gura de aer nepoluat .....

De fiecare data, fara nici o exceptie, cand merg la ei, am brusc un sentiment de “acasa” – eu care nici in apartamentul meu aproape ca nu ma simt “acasa”, decat prin forta imprejurarilor. Ca te duci programat sau spontan, atmosfera si primirea si atitudinea sunt constante. Intrerup orice altceva fac si se ocupa de tine. Daca eu am zis ca nu functioneaza ceva, a luat omul laptopul meu, l-a conectat la toate firele si cablurile, a desigilat un cablu de legatura doar pentru a-mi arata cum se monteaza si cum functioneaza, a coborat dupa mine si mi-a mai spus ceva, ce as putea verifica acasa cand ajung ….. deci detalii d-astea care fac de fapt intregul unui service. Faptul ca nu te lasa sa te simti la mana lor, ca nu te lasa sa cauti tu solutia, ca sa le-o spui lor, ci invers, ca nu ii dor picioarele sa se deplaseze de pe scaun sa caute ceva, faptul ca ...... asa cum citeam de curand in Nepal:


M-am dus astazi suparata foc - poate mai mult ingrijorata si contrariata ca doar dupa doi ani m-a lasat bateria -, la sediul Noumax. Am simtit asa o placere cand am vazut ca tot acolo sunt, aceeasi adresa, aceeasi sonerie, aceeasi oameni .... ca doar trecuse un an de cand nu ii mai contactasem. Vestea proasta este ca bateria a iesit din garantie de 3 luni si trebuie sa imi cumpar alta. Dar mi-au dat si idea de a intreba la call-center-ul lor, situat nu se stie unde, in ce colt al globului, ca poate obtin o exceptie de la regula si capat o baterie noua gratuita. Fara a intra in detalii, mi-au acordat 100% sprijin. Nu au pus inainte interesul propriu de a incasa 100 de euro de la mine, ci idea si gestul de a ma ajuta intai altfel, uman. Elementul acela care imi lipseste mie din partea tuturor celorlalti. Calitatea umana intai, apoi comercialul. Daca suntem intai cu ochii pe bani, uitam sa fim umani. Ah, ca sa nu mai spun ca din proprie initiative mi-a spus ambele variante pe care le am la dispozitiei, diferenta financiara dintre ele fiind de 200 lei.

Nu prea ma pricep la laude, dar la cate critici scriu, e pacat sa nu mai adaug ceva de bine. Ar fi al doilea prestator din Romania care pe mine m-a impresionat pe parcursul timpului. Majoritatea, dupa ce si-au vazut sacii in caruta, isi schimba total atitudinea, ba mai si incearca niste hotii, fie ele mai mici sau mai mare. Dupa ce si-au castigat clientii sau dupa ce s-au asigurat ca au monopol pe o anumita zona sau un anumit produs, gata cu bunavointa si amabilitatea si comunicarea, totul trece la ritm de galop, cu directii de hais si cea, iar comunicarea se rezuma la facturare, eventual schimbari contractuale fara preaviz si alte magarii – lista e lunga si complexa, vezi materialele dedicate altor prestatori  -.

Nu pot decat sa fiu incantata ca exista, sa sper ca vor exista si nu se vor schimba si ca vor mai fi si alte cazuri. In mod normal nu trebuie sa aduci "omagii" pentru niste servicii si pentru o atitudine care ar trebuie sa caracterizeze absolut tot ce inseamna prestari servicii si comercializari in societatea noastra, atitudinea asta ar trebui predata de la cresa, daca in familii nu o gasim.
Eu doar aceste doua cazuri concrete cunosc: Neumax – pentru Apple si Surmont, care comercializeaza echipament sportiv (biciclete Trek si produse Burton) – cu mici retineri irelevante la al doilea.

Acestia sunt comercianti care te fac sa simti ca da domnule, “dai un ban, dar stai in fata!”, pentru ca nu platesti doar produsul in sine, care este un consumabil sau are nevoie de consumabile si alte accesorii, ci platesti si o parte dintr-o relatie pe termen lung. Si pe termen lung intervin alti factori, cum ar fi increderea si comuncarea la alt nivel.


Felicitari echipei si eu personal am avut contact personal cu domnii Cristian Drulea, Cristian Huiu, o sa aflu si numele domnului de la service, care m-a intampinat astazi, precum si al doamnei care de regula elibereaza facturile, dar nu numai.
Bucuresti 011511, Sector 1

Str. Sibiceanu Costache nr. 15
Telefon / Fax: 021-224.67.46, 021-224.73.52
Mobil: 0733.888.035, 0745.152.607; E-mail: office@noumax.ro
Luni - Vineri: 0900 - 1800
Sambata: 0900 - 1500

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen