Freitag, 11. März 2011

MBike - din seria ”prestator vs. client”

Stau și mă gândesc de ce noi, oamenii, atât de mici în esență, avem orgolii neargumentate atât de uriașe, de ce suntem atât de uricioși unii cu alții? De ce un prestator de servicii, căruia îi achiți niște servicii, după ce i-ai plătit, se comportă ca și cum îți scuipă în față, fără nici o jenă?
Un nou exemplu mititel, dar care spune multe. Și pe care îl abordez cu nici un fel de plăcere.
M-am abonat la singura revistă dedicată biciclitului, Mbike. Din motive obiective de siguranță, revista mi se livra pe adresa locului de muncă. După ce am rămas fără loc de muncă, am rugat să fiu anunțată când pot veni eu personal să îmi ridic revista de la sediul redacției. 
Deranjam pe cineva? 
Puneam pe cineva să facă ore suplimentare din cauza asta? 
Era o solicitare exagerată, să primesc un e-mail cu 3 cuvinte?
Le-am și recomandat să folosească o alarmă automată, că doar toți dispunem de tehnologia asta nouă și e de ajuns să pui în outlook o alarmă și gata, ai scăpat de griji.
De jena lor, nu voi da nume, pentru că nu numele persoanelor sunt importante, mai ales atunci când reprezintă o instituție. Deși, în acest caz, îmi place să cred că e păcat, pentru că situația se referă de fapt la persoana care ar fi trebuit să fie o profesionistă la acest capitol și să arate respect față de client.
Cert este că persoana respectivă a obosit după vreo 2-3 luni. Și alea cu discuții, că ea n-are timp să stea să anunțe TOȚI CLIENȚII (!!!) care nu catadicsesc să își facă o adresă de livrare. Ce abordare penibilă, eu știind că eram singurul client care dorea să nu îi fie livrată revista, ci să și-o ridice singur. Deci îi scutesc și de la costurile de transport. Iar ei nu au chef să trimită un simplu e-mail.
Jenant, penibil, neprofesionist, dar în trend și ritm cu ceea ce se întâmplă mai în toate aspectele existenței din această țară.
Evident că aștept să mi se termine abonamentul și renunț la această publicație. Renunț exclusiv din acest motiv, nu din altul. Revista o găsesc la altul să o citesc, nici o problemă. Oamenii au nevoie de cititori, au nevoie de abonamente, dar dau cu flit. E și ăsta un talent.
 Poate un mesaj către echipa MBike:
Nu faceți ca cei de la RDS, de exemplu, care mi-au spus că d-aia se poartă ei atât de arogant cu clientul, pentru că au monopol pe tot cartierul. Și au ieșit în pierdere la final. Dar eu vreau să subliniez faptul că și-au permis să fie aroganți, ceea ce mi se pare strigător la cer.
Dacă sunteți încă singura publicație consacrată, nu înseamnă că vă puteți permite detalii care vă pot face de râs, fie și un pic. E păcat, dragilor! Sau considerați că un singur client supărat este o entitate neglijabilă și demnă de ignorat.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen