Freitag, 3. Februar 2012

Românisme

Într-o zi de joi, când un crivăț teribil mătura Bucureștiul din toate direcțiile. Ieșisem de la examen din clădirea Universității din centru și mărșăluiam spre stația de metrou Izvor. Să fi fost -20 de grade C afară. În fața Casei Armatei, trei tineri. Unul mă oprește, cum că au de făcut un studiu și să răspund la niște întrebări legate de sucuri. Dialogul a decurs, în decurs de aproximativ un minut, cam așa:
”- Oh, sorry, dar eu nu consum sucuri de nici un fel, doar apă, bere și lapte.”
”- Oh....”
Un al doilea tânăr zice repede:
”- Dar ne-ați putea ajuta și pe noi dacă răspundeți la întrebări, pe frigul ăsta ....”
”- Cum să vă ajut dacă nu beau sucuri?”
”- Păi răspundeți ca și cum ați bea și așa avem și noi rezultatele la chestionare mai repede ...”
”- Zău? Păi dacă eu mint, înseamnă că rezultatetele nu sunt relevante și atunci ... de ce mai stați în frig să faceți chestia asta? Voi nu vedeți că toată România asta merge pe falsuri?”
”- Da, aveți dreptate.”
Și am plecat.
Să comentez? CE dracu să mai comentez?? Nu mai e nimic de comentat, decât că DA, chiar contează aceste detalii. Pentru că detaliile alcătuiesc întregul și rezultatele se văd și se simt cu vârf și îndesat în România de azi, care sigur e în colaps. Din păcate, teoriile mele nici măcar la prieteni foarte vechi nu au prins, așa că eu doar le aplic și nu mai încerc să le explic nimănui.
02.02.2012

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen