Dienstag, 4. Mai 2010

IKEA - made in Romania ....

Serviciul de relații cu publicul de la IKEA România are onoarea de a se prezenta. Citiți dialogul nealterat între client și reprezentantul IKEA și ..... concluziile vă aparțin:


CLIENTUL:
Buna seara.

Caut o combinatie de scaun de birou, pe role, cu spatar reglabil, eventual brate laterale si scaun de bar, adica inalt, cu sezutul pe la 80 cm.

Aveti asa ceva, imi puteti trimite o imagine si niste dimensiuni?

Stiu sigur ca exista, dar nu gasesc nici la Mobexpert, nici la Kika, pe nicaieri unde am fost. Si cum aveti magazinul intr-o zona destul de problematica, incerc sa aflu un raspuns pe e-mail.

Multumesc anticipat,
A.M.


IKEA:
Buna ziua,
Va multumim pentru interesul acordat produselor IKEA.
Putem sa va sugerem produsul MARKUS SCAUN ROTATIV NEGRU, cod 40103100,, prêt 690 RON.
Dimensiunile produsului:
Lățime                                              62 cm
Adâncime                                        60 cm
Înălțime max.                                143 cm

Înălțime min. șezut                         40 cm
Înălțime max. șezut                        51 cm
O parte din gama noastra de produse este prezentata si pe www.IKEA.ro.
Cu stima. A.T.

CLIENTUL (nu se lasă, tot speră)

Buna seara.

Multumesc pentru promptitudine, din pacate nu m-ati inteles. Un scaun de genul asta gasesc oriunde si la un pret mult mai rezonabil.

Nu are nici o legatura cu solicitarea mea. Dv. ati putea sta pe acest scaun la bar? poate daca va cocotati pe spatarul acela fabulos de inalt.

Eu precizasem ca am nevoie ca inaltimea sezutului sa fie la 80 cm, pe cand
ce imi trimiteti dv. se limiteaza la 51, deci este un scaun absolut normal.

M-am uitat deja pe catalogul de pe site si nu am gasit, de aceea m-am gandit sa intreb direct.

O seara buna,

A.M.



IKEA;
Buna ziua,
Regret sa va anunt ca nu avem nici un produs cu o astfel de, dimensiuni.
Dimensiunile precizate de dvs. se incadreaza doar pentru un fotoliu.
Cu stima, A.T. 

CLIENTUL:

FOTOLIU LA O INALTIME DE 80 CM???? Cum te urci pe el sa stai comod? Cu scara???? Vorbiti serios sau este o gluma????

OK, oricum m-am lamurit ca nu gasesc la dv. ceea ce caut. 



Nu am intervenit deloc în texte. Potrivit imaginii trimise de amabilul reprezentant IKEA București, spătarul scaunului mega directorial era într-adevăr impresionant, avea o înălțime de vreo 80 cm, dacă culcai scaunul probabil ai fi putut trage și un pui de somn pe el, mai ales la așa o lățime generoasă. Totuși am decis să investesc cele șapte milioane de lei în cu totul altceva, deocamdată. Și, desigur, caut în continuare un scaun potrivit cerințelor mele, așa cum am văzut la niște prieteni, deci știu sigur că se ascunde pe undeva printr-un magazin ....



Dialogul s-a desfășurat în data de 1 decembrie 2009, trăiască nația română!!!  



 
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen